Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης φιλοξενούμενος της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στην International Μediterranean Tourism Market (IMTM) στο Tel Aviv.
Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες ετήσιες διεθνείς επαγγελματικές τουριστικές εκθέσεις και είναι σημαντική στην προώθηση του εισερχόμενου, εγχώριου και εξερχόμενου τουρισμού καθώς και στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ τουριστικών φορέων στο Ισραήλ με τους προορισμούς. Στη φετινή τουριστική έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 1.760 εκθέτες από 52 χώρες.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου συναντήθηκε με τον Έλληνα Πρέσβη στο Ισραήλ κ. Κυριάκο Λουκάκη και με τον ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους συζήτησαν τους στρατηγικούς στόχους προσέλκυσης ισραηλινών τουριστών στην Ελλάδα και ειδικότερα τη Θεσσαλονίκη, για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης είχε συναντήσεις και B2B meetings με στελέχη της τουριστικής αγοράς του Ισραήλ και στελέχη της ισραηλινής αεροπορικής εταιρίας Sun d’Or της El Al, που συνδέει Tel Aviv με Θεσσαλονίκη.
Η Πρόεδρος και τα στελέχη του ΟΤΘ είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και να συζητήσουν περεταίρω δράσεις ενίσχυσης της προβολής της Θεσσαλονίκης, με τον C.E.O της Sun d’or κ. Gal Gershon, σε δείπνο που παρέθεσαν προς τιμήν των Ελλήνων συνεργατών τους.
Κατά τη διάρκεια της IMTM η κ. Πατουλίδου σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Ισραήλ και τον προϊστάμενό του κ. Δημήτρη Βασιλειάδη παραχώρησε συνέντευξη στη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια του καναλιού i24news κ. Emily Frances. Το i24news και η εκπομπή της κ. Frances «Holy Land Uncovered» έχουν παγκόσμια απήχηση με θεαματικότητα που ξεπερνά καθιερωμένους κολοσσούς.
Αξίζει να σημειωθεί, πως οι Ισραηλινοί επισκέπτες το 2022 στη Θεσσαλονίκη, κατέλαβαν την πρώτη θέση αλλοδαπών επισκεπτών με 126.247 διανυκτερεύσεις.
Η κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «H τουριστική αγορά του Ισραήλ αποτελεί βασικό άξονα στην στρατηγική του ΟΤΘ σε στοχευμένες αγορές. Δεν είναι μόνο οι ιστορικοί κρίκοι που συνδέουν τους δύο λαούς. Οι Ισραηλινοί αγαπούν την Θεσσαλονίκη και θέλουν να ταξιδεύουν σ’ αυτήν, για το πλήθος τουριστικών εμπειριών που τους προσφέρει. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει επενδύσει με μία σειρά δράσεων στην ενίσχυση αυτών των σχέσεων. Δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε από τον IMTM. Το αγκάλιασμα των Ισραηλινών επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά, το θετικό κλίμα που υπάρχει ανάμεσα στον Οργανισμό και τους ανθρώπους της Ισραηλινής τουριστικής αγοράς».