Άμεσες λύσεις στα ανοιχτά ζητήματα της Θεσσαλονίκης διεκδικεί ο Κ. Ζέρβας

Η γαστρονομία ενός τόπου χαρακτηρίζεται ως τουριστικό προϊόν, καθώς αποτελεί λόγο επίσκεψης μιας περιοχής. Η τοπική γαστρονομία εμπεριέχεται πλέον σε όλα τα τουριστικά πακέτα καθώς αποτελεί βασικό στοιχείο της τουριστικής ταυτότητας μιας πόλης. Εδώ και αιώνες η Θεσσαλονίκη απολαμβάνει μια αρμονία γεύσεων, υψηλής διατροφικής αξίας.

Γεύσεις και αυθεντικές συνταγές της Θεσσαλονίκης θα παρουσιαστούν, στο περίπτερο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στην έκθεση που διοργανώνει το περιοδικό  National Geographic Traveler με τίτλο «National Geographic Food Festival». Η παρουσίαση θα γίνει στις 15 και 16 Ιουλίου στο Λονδίνο.

Η συμμετοχή του Δήμου Θεσσαλονίκης-Μέλους του Δικτύου Δημιουργικών Πόλεων της UNESCO στη διεθνή Έκθεση του National Geographic Traveler γίνεται σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Ταυτόχρονα «τρέχει» μεγάλη καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης σε κεντρικό σημείο της Βρετανικής πρωτεύουσας αλλά και ψηφιακά μέσω διαδικτύου, παρουσιάζοντας την πόλη ως τον απόλυτο city break προορισμό.

Η Θεσσαλονίκη συμμετέχει στη διεθνή έκθεση γαστρονομικού ενδιαφέροντος, με χορτόπιτα αλλά και ένα all day breakfast & brunch με αυθεντικά στοιχεία της Θεσσαλονίκης και άριστες πρώτες ύλες. Το άνοιγμα του φύλλου, τα αβγά, το κουλούρι Θεσσαλονίκης και ο γύρος γίνονται πρωταγωνιστές και συστήνονται στην παγκόσμια αγορά συνοδευόμενα από κρασί της περιοχής που έχει επιλέξει η Ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος».

Δείτε το trailer: https://www.youtube.com/watch?v=mVTrpJjZLhQ

Exit mobile version