Έκθεση – κόλαφος του ΜΙΤ για το ηλεκτρονικό σύστημα που κόστισε 44 εκατομμύρια δολάρια και …ακυρώνει μόνο του τα ραντεβού – Κάποιες Πολιτείες προσπαθούν να φτιάξουν δικά τους συστήματα
Στις ΗΠΑ, αρκετές Πολιτείες δεν έχουν λάβει αρκετές δόσεις εμβολίων για τον κορωνοϊό – και το να κλείσει κανείς ηλεκτρονικά «ραντεβού» αποδεικνύεται μία χαοτική εμπειρία. Μία νέα Έκθεση από το Μ.Ι.Τ., επιχειρεί να αναλύσει γιατί σχεδόν έναν χρόνο από την έλευση της πανδημίας, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Λοιμώξεων στις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνει ολοκληρωτικά ανέτοιμο για την πραγματοποίηση εμβολιασμών.
Σύμφωνα με την Έκθεση, παρότι ήταν δεδομένο ότι αυτό που χρειαζόταν ήταν η δημιουργία ενός εναίου Κέντρου για όλους – για ασθενείς, υγειονομικούς, εργαζομένους και κυβερνητικούς αξιωματούχους – το CDC των ΗΠΑ αποφάσισε να ξοδέψει 44 εκατομμύρια δολάρια για «κάτι που αποκαλείται «Σύστημα Διαχείρισης Εμβολίων» , που δημιούργησε η εταιρεία Ντελόιτ , το οποίο αποδείχθηκε τόσο δύσχρηστο που κάποιες Πολιτείες προσπαθούν τώρα να φτιάξουν δικά τους συστήματα διανομής των εμβολίων και κλεισίματος ραντεβού για τους εμβολιασμούς!
Υγειονομικοί στο Κονέκτικατ, στην Βιρτζίνια και σε άλλες Πολιτείες λένε ότι το Σύστημα Διαχείρσης Εμβολίων της Ντελόιτ είναι περιβόητο για τις άνευ λόγου ακυρώσεις ραντεβού για εμβολιασμό, για αναξιόπιστες καταχωρήσεις και προβλήματα που …πετούν έξω από το σύστημα τους εργαζομένους. Το CDC αναγνωρίζει το πρόβλημα, δηλώνει ότι προσπαθεί να να βρει λύσεις – αλλά από την άλλη πλευρά, επιρρίπτει την ευθύνη σε εκείνους που προσπάθούν να κλείσουν ραντεβού για να εμβολιαστούν!
Όμως, δεν είναι μόνον οι πιο ηλικιωμένοι άνθρωποι – που προφανώς έχουν μικρότερο βαθμό εξοικείωσης με την τεχνολογία – οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το Σύστημα Διαχείρισης Εμβολίων: Σε πολλές περιπτώσεις, εργαζόμενοι σε Ιατρικά Κέντρα δεν καταφέρνουν να κλείσουν ραντεβού για ανθρώπους που θέλουν να εμβολιαστούν – και εγκαταλείπουν την προσπάθεια…
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην Έκθεση του MIT, το σύστημα «δεν λειτουργεί με τον Internet Explorer, αλλά μόνον με τον Chrome. Επίσης το κουμπί για την «επόμενη κίνηση» – το next – δεν εμφανίζεται αν κάποιος επιχειρήσει να κλείσει ραντεβού μέσω κινητού τηλεφώνου. Αν ένας άνθρωπος είναι πάνω από 75 χρόνων, είναι πρακτικά αδύνατο να κλείσει ραντεβού μέσω του συστήματος χωρίς τεχνική βοήθεια»