Η Θεσσαλονίκη απέναντι στη νομιμότητα της Ευρωπαϊκή Ένωσης και Αττικής!
Ανάταξη της Θεσσαλονίκης ή σκόπιμη συνέχιση της βύθισης; Χρειάζονται ίδια μέτρα και ίδια σταθμά
https://youtu.be/NkZRoL6OLhs – βίντεο Νίκου Φιλίππου 43 δεύτερα για τα 2 μέτρα και 2 σταθμά!
Αθήνα vs Θεσσαλονίκη
Ερώτημα το γιατί…. Είναι ορατά από όλους 2 καταφανή θέματα
Α) Έργα:
Στην Αθήνα γίνονται έργα με ρυθμό “σφαίρα”, όπως 1 γραμμή μετρό/χρόνο αντί για 30 χρόνια εδώ, νέο εκθεσιακό σε 1 χρόνο από το 2012, αξιοποίηση των κενών κτιρίων και πρόσκληση χαμηλής- μέσης όχλησης από το ρυθμιστικό, ανάπλαση στο θαλάσσιο μέτωπο σε 2-3 χρόνια, υπογειοποίηση Λ. Ποσειδώνος σε 1-2 χρόνια και τόσα άλλα.
Β) Αθέμιτα νομικά μέσα:
Στην Αθήνα δεν υπάρχουν οι ίδιες καταστροφικές διατάξεις, όπως η αποτροπή επενδύσεων και ερήμωση εκτός ορίων δεξαμενών, προτρέπονται αυτόματα στον αστικό ιστό τα κενά κτίρια προς αξιοποίηση, δεν εκδιώκονται χιλιάδες μονάδες παραγωγής χαμηλής όχλησης από τον αστικό ιστό, όλα γίνονται κυρίως με συμβάσεις παραχώρησης αντί για κρατικοδίαιτα, κ. α.
Μπορεί η Θεσσαλονίκη να συνεχίσει τη βύθιση;
Η πολύπαθη, η ξεχασμένη, η αδικημένη Θεσσαλονίκη δικαιούται πάρα πολλά.
Άλλα μέτρα και άλλα σταθμά εφαρμόζονται σκανδαλωδώς στους νόμους της ανάπτυξης και της χωροταξίας. Άλλα ισχύουν στην πρωτεύουσα και άλλα ισχύουν στη Θεσσαλονίκη με αποτέλεσμα.
Την επιβαλλόμενη ερήμωση ανάπτυξης και αποτροπής επενδύσεων 500 εκατ. € εκτός ορίων δεξαμενών, μέσω του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης, μόνο στη δυτική Θεσσαλονίκη και αντίθετα με τη νομιμότητα της ΕΕ. Το θέμα έλυσε θετικά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο Π. Γιούνκερ. Αναμένεται η εφαρμογή στα τοπικά κλιμάκια, που κάνουν τα αντίθετα!
Τα επιβαλλόμενα χαράτσια 300 εκατ.€ και αναστολές αδειών για χρόνια στις 850 επιχειρήσεις σε Καλοχώρι- Πόντου. Δεν ξανάγινε 3 χλμ από το κέντρο!
Τα λουκέτα στην παραγωγή χαμηλής όχλησης στον αστικό ιστό, κατά αντίθεση με την Ελληνική νομοθεσία αυτής της κυβέρνησης που προβλέπει την παραμονή τους για 30 χρόνια:
Τη μη αξιοποίηση των 1 εκατ μ² κενών κτιρίων – ενώ στην Αττική επιτρέπεται αυτόματα. Απομένει η υιοθέτηση στα υποκείμενα νομοθετικά εργαλεία.
Αρχικά, την υποβάθμιση της αναπτυξιακής ζώνης στη Θεσσαλονίκη από Β σε Α δηλ. μηδέν επενδυτικά κίνητρα (0).
Τις σκανδαλώδεις και επιλεκτικές διατάξεις στο χωροταξικό, όπως τις μετεγκαταστάσεις λουκέτα σε 3-4.000 μονάδες παραγωγής μόνο στη Μακεδονία επί μια δεκαετία -ευτυχώς το διόρθωσε ο κ. Πρωθυπουργός.
Αυτά είναι ορισμένα κραυγαλέα και δημόσια παραδείγματα άρσης των εμποδίων ανάπτυξης, με μηδενικό κόστος.
Μπορούν να υπόσχονται έργα που δεν θα γίνουν την 3η δεκαετία, μετά από 2 δεκαετίες υποβάθμισης; Ποιος τα πιστεύει; Μπορεί να γίνεται ανταγωνισμός διαχείρισης της φτωχοποίησης;
Πολιτική διαχείριση: Μπορεί να γίνεται ανταγωνισμός διαχείρισης της φτωχοποίησης; Που είναι οι προτάσεις των αρμοδίων!
Οι Δηλώσεις του ίδιου του ΠΘ το 2022:
«θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους δημάρχους της δυτικής Θεσσαλονίκης, αλλά και όλους τους πολίτες της δυτικής Θεσσαλονίκης ότι θα είμαι προσωπικά κοντά στην προσπάθεια αυτή να μειώσουμε τις ανισότητες. Διότι υπάρχουν σήμερα ανισότητες, όπως υπήρχαν ανισότητες στις υποδομές μεταξύ Θεσσαλονίκης και υπόλοιπης Ελλάδας, έτσι υπάρχουν και εσωτερικές ανισότητες στον ευρύτερο πολεοδομικό ιστό της Θεσσαλονίκης, τις οποίες είμαστε εδώ να διορθώσουμε και να γιατρέψουμε».
Η συνοχή και η κοινωνική σύμπνοια, 12 μεγάλες συγκεντρώσεις
Οι 475 πολίτες και μεγάλες επιχειρήσεις με το 50% του ΑΕΠ της Μακεδονίας, αναδεικνύουν σταθερά και επίμονα τις απαραίτητες διορθώσεις για την ανάταξη της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας. Είμαστε η μόνη σοβαρή συλλογικότητα, με το 50% του ΑΕΠ της Μακεδονίας και τόση μεγάλη σύμπνοια. Αναδεικνύουμε τα προβλήματα με εφικτές λύσεις.