Την ανάγκη αλλαγής και επανεκκίνησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τόνισε κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικών του συνεντεύξεων στον 102fm της ΕΡΤ3 και στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4 ο υποψήφιος περιφερειάρχης με την παράταξη «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», καθηγητής και πρώην πρύτανης ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος.
Κληθείς να σχολιάσει την οικονομική και κοινωνική κατάσταση που επικρατεί στην Περιφέρεια ο κ. Μυλόπουλος διαπίστωσε πως «εκ του αποτελέσματος η ανάπτυξη και η οικονομία στην Περιφέρεια παρακμάζει και άρα τα πράγματα δεν πηγαίνουν τόσο καλά όσο θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε».
Παράλληλα επεσήμανε ότι η δική του υποψηφιότητα απευθύνεται σε όλους τους προοδευτικούς και δημοκρατικούς πολίτες, στους πολίτες που δυσανασχετούν από τις πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων.
Συνομιλώντας με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Καραμαούνα (102fm της ΕΡΤ3) ο κ. Μυλόπουλος άσκησε δριμεία κριτική στην σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας, επισημαίνοντας πως «εδώ και 10 χρόνια με περιφερειάρχη τον Απόστολο Τζιτζικώστα είναι μια εξαρτώμενη από το κράτος αυτοδιοίκηση και αυτό πρέπει να αλλάξει».
«Ακόμα και εκεί που δεν έχει τυπική θεσμική αρμοδιότητα η Περιφέρεια πρέπει να διεκδικεί», τόνισε ο υποψήφιος περιφερειάρχης, διαπιστώνοντας ότι μπροστά στα μεγάλα προβλήματα η διοίκηση Τζιτζικώστα είναι «αόρατη, βουβή και απούσα».
Σχολιάζοντας την ανάγκη αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης και του υπερτουρισμού ο κ. Μυλόπουλος κατά τη διάρκεια της συνομιλίας του με την δημοσιογράφο Ευγενία Χατζηγεωργίου (Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4) δήλωσε ότι «το περιβάλλον στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υποφέρει, ο υπερτουρισμός στις ελληνικές παραλίες και η εκχώρηση των οικοσυστημάτων σε επιχειρηματικά συμφέροντα καταστρέφει το περιβάλλον».
Αναφορικά με τις προτάσεις της παράταξης «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» ο κ. Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης των μέσων σταθερής τροχιάς (Μετρό, τραμ, προαστιακός), ενώ δήλωσε την αντίθεση του στην κατασκευή του flyover περιφερειακού, καθώς είναι ένα έργο που δεν έχει μελετηθεί και ακυρώνει τον σχεδιασμό του Μετρό και των επεκτάσεων του.