Καπάνι: Αναγκαία η παράταση των έργων, λέει ο εργολάβος – «Πού οφείλονται οι καθυστερήσεις»

Τη δική της θέση για τις καθυστερήσεις που σημειώνονται στο έργο της ανάπλασης στο Καπάνι και για το αίτημα παράτασης των εργασιών για 421 μέρες που κατέθεσε προς τον δήμο Θεσσαλονίκης, το οποίο την τελευταία στιγμή αποσύρθηκε από τη Δημοτική Επιτροπή, αναπτύσσει η ανάδοχος εταιρεία VALCON A.T.E..

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, «η σύμβαση υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2022, ύστερα από δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό, αλλά οι εργασίες ξεκίνησαν αρχές του 2023, μετά τις γιορτές, επειδή α) έπρεπε να προηγηθούν οι εργολαβίες της Ε.Υ.Α.Θ., με τις οποίες γίνεται αλλαγή του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης της περιοχής και β) ύστερα από απαίτηση των καταστηματαρχών να μην ξεκινήσει το έργο εντός των εορτών της περιόδου 2022 – 2023. Δηλαδή, για τουλάχιστον 180 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης η εταιρεία μας δεν μπορούσε να ξεκινήσει το έργο».

 

Κατά την εκτέλεση του έργου, η εταιρεία σημειώνει ότι «έχουμε αντιμετωπίσει, εντός του δικού μας χρονοδιαγράμματος μέχρι τώρα, χρονοβόρες και απρόβλεπτες πρόσθετες εργασίες αλλαγής και επισκευής φρεατίων και δικτύων του Ο.Τ.Ε, της Δ.Ε.Η αλλά και της Ε.Υ.Α.Θ. που δεν είχαν προβλεφθεί στη δική μας εργολαβία. Αυτό συνεπάγεται μεγάλο πρόσθετο χρόνο, στον οποίο, όχι μόνο εκτελούμε εμείς ως εταιρεία επιπλέον εργασίες αλλά και πρόσθετη καθυστέρηση διότι αναμένουμε τα εξειδικευμένα συνεργεία του Ο.Τ.Ε, της Δ.Ε.Η αλλά και της Ε.Υ.Α.Θ. να ολοκληρώσουν τις δικές τους εργασίες».

 

Και συνεχίζει: «Για να διευκολύνουμε τους καταστηματάρχες, ώστε να μη χαθεί το εισόδημά τους κατά τη διάρκεια των εργασιών, δεν περιφράξαμε το εργοτάξιο και δεν απαγορεύσαμε την πρόσβαση σε αυτούς και τους πελάτες τους, όπως κανονικά θα έπρεπε, αλλά αναγκαστήκαμε να εργαζόμαστε και όσο τα καταστήματα τους βρίσκονταν σε λειτουργία λαμβάνοντας πρόσθετα μέτρα ασφαλείας. Το γεγονός αυτό επέφερε μεγάλη καθυστέρηση, ανεβάζοντας κατακόρυφα το εργατικό μας κόστος, διότι για κάθε έναν τεχνίτη ή μηχάνημα που εργάζεται απασχολείται ακόμη ένας για να διαφυλάττει τη σωματική ακεραιότητα των διερχομένων μέσα από το εργοτάξιο».

 

 

Σχετικά με την παράταση των εργασιών που αιτήθηκε προς τον δήμο, η εταιρεία σημειώνει ότι επί του αιτήματος αυτού εκφράστηκαν θετικά, εγγράφως τόσο η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης, όσο και η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή, που παρακολουθεί και χρηματοδοτεί το έργο.

 

Για το αίτημα παράτασης η εταιρεία αναφέρει επίσης τα εξής:

Στις 31.1.2024 υποβάλαμε στον Δήμο Θεσσαλονίκης αίτημα για παράταση 421 ημερών, από τις οποίες οι 390:

α) αφορούν τις δύο εργολαβίες της Ε.Υ.Α.Θ που προηγούνται της δικής μας,

β) συμπεριλαμβάνουν την αρχική καθυστέρηση των 180 ημερών,

γ) συμπεριλαμβάνουν τις περιόδους των εορτών που κατ΄ απαίτηση των καταστηματαρχών οι εργασίες διακόπτονται, και οι υπόλοιπες 31 ημέρες οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

 

ΠΗΓΗ: Voria.gr

Exit mobile version