Με τη νοημοσύνη του κόσμου παίζει ο Υπουργός Ανάπτυξης και κατά συνέπεια συνολικά η κυβέρνηση της ΝΔ σε ότι αφορά την ακρίβεια και την τακτική των εταιριών να μειώνουν τις ποσότητες των προϊόντων προκειμένου να μην γίνονται πλήρως αντιληπτές οι τεράστιες ανατιμήσεις από τους καταναλωτές.
Η πρακτική του downsizing, της μείωσης δηλαδή της ποσότητας ενός προϊόντος στις συσκευασίες ώστε να «παρατηρείται» μικρότερη αύξηση στη λιανική τιμή, εφαρμόζεται από τις βιομηχανίες σε περιόδους πληθωρισμού και αύξησης του λειτουργικού κόστους, ώστε να μην εμφανίζονται οι ακραίες αυξήσεις τιμών που θα λειτουργήσουν απωθητικά για τους καταναλωτές.
Ο Υπουργός Ανάπτυξης εδώ και μέρες «διαφημίζει» την «μεγάλη επιτυχία του» το «καλάθι του νοικοκυριού» που αποδεικνύεται στην πράξη πλήρως αποτυχημένο. Οι πολίτες αναγνωρίζουν πλέον την πολιτική πωλήσεων που ακολουθείται και έχουν αντιληφθεί ότι ξοδεύουν περισσότερα για να εξασφαλίσουν όλο και λιγότερα αγαθά. Η ακρίβεια στα βασικά είδη διαβίωσης είναι τεράστια και η κυβέρνηση ουσιαστικά δεν κάνει τίποτα απολύτως για να την ανακόψει.
Η εμμονή ότι με τα κουπόνια σίτισης μπορεί να αντιμετωπιστεί το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο βρίσκονται όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας, δεν μπορεί να διασώσει ούτε επικοινωνιακά πλέον την αποτυχημένη κυβέρνηση.
Οι πολίτες πολύ σύντομα θα στείλουν στο «καλάθι των αχρήστων» όλα αυτά τα προεκλογικά επικοινωνιακά φληναφήματα κάνοντας downsizing στη ΝΔ του κ Μητσοτάκη που νομίζει ότι απευθύνεται σε ένα άβουλο και ανίδεο κοινό. Η ελληνική κοινωνία στις εκλογές που έρχονται θα αναδείξει την προοδευτική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για να στηριχθεί και να ενισχυθεί η αγοραστική δύναμη των πολιτών, να μπει τέλος στην αισχροκέρδεια των καρτέλ να υπάρξει δικαιοσύνη και προοπτική για όλους τους Έλληνες.