Κανένα τηλεοπτικό μέσο πανελλήνιας εμβέλειας αλλά και τοπικής δεν διαφήμισε τόσο τη Θεσσαλονίκη όσο το MEGA με το σήριαλ «Γη της Ελιάς» και μάλιστα χωρίς ούτε ένα ευρώ δαπάνη. Το Νο 1 σε τηλεθέαση σήριαλ της εποχής αποτυπώνει σκηνές στην πόλη του Θερμαϊκού και την προβάλει με έναν φανταστικό τρόπο. Αυτό έως τώρα δεν κατάφερε να το πετύχει κανένα ιδιωτικό κανάλι της Κεντρικής Μακεδονίας. Επιπλέον σκεφτείτε ότι οι Θεσσαλονικείς πληρώνουν 4.000.000 ευρώ ετησίως ως λειτουργικά έξοδα για τη Δημοτική Τηλεόραση που αδυνατεί να διαφημίσει την Θεσσαλονίκη σε τέτοιο βαθμό γιατί το κοινό απλά δεν την επιλέγει και αυτό αποτυπώνεται στα νούμερα τηλεθέασης τα οποία κυμαίνονται στο μηδέν. Το ίδιο συμβαίνει και με την ΕΤ-3 όπου το οικονομικό μπάτζετ λειτουργίας της φτάνει τα 16.0000 ετησίως αλλά τα νούμερα τηλεθέασης με το ζόρι αγγίζουν το 1,6%. Μόνο ο τηλεοπτικός σταθμός Βεργίνα TV φτάνει σε τηλεθέαση το 6%, ενώ σε δικτύωση με το Βεργίνα Κύπρου και με άλλα κανάλια της επικράτειας όπως και με τη δορυφορική αναμετάδοση από τον ΟΤΕ TV, θέση 655, αναδεικνύει την πόλη περισσότερο από όλους τους άλλους τοπικούς σταθμούς. Σε αντίθεση το σήριαλ «Γη της Ελιάς» στο MEGA ξεπερνάει πολλές φορές το 36% της τηλεθέασης. Αντιληφθείτε λοιπόν τα μεγέθη…! Το λιγότερο που όλοι εσείς οι μέτριοι πρέπει να κάνετε είναι να πείτε ένα ευχαριστώ στον Ανδρέα Γεωργίου.
Γράφει ο Λέων
Βασικές αρχές του site
Μπορείτε να στέλνετε τα σχόλια σας και τις παρατηρήσεις στο skglive.gr
Δημοσιεύονται εφόσον τηρούν τους βασικούς κανόνες δεοντολογίας.
Προστατεύουμε τις πηγές μας.