Όπως έγινε γνωστό η Metα, η μητρική εταιρεία του Facebook, του Instagram και του WhatsApp, έχει σχεδιάσει μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης η οποία βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών.
Η πλατφόρμα ονομάζεται IG Candid και σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει είναι σχεδιασμένη στα πρότυπα του BeReal, ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης που έκανε την εμφάνιση του πριν από τρία χρόνια αλλά από την αρχή της φετινή χρονιάς και με αποκορύφωμα το φετινό καλοκαίρι απέκτησε μεγάλη δυναμική και κερδίζει συνεχώς έδαφος ειδικά στις νεότερες ηλικίες.
Όπως λέει και το όνομα της (BeReal) η πλατφόρμα ζητά από τους χρήστες να είναι «αληθινοί» στις αναρτήσεις τους ή πιο σωστά να καταγράφουν και να αναρτούν φωτογραφίες που να εμφανίζονται με αυθεντικές και αυθόρμητες αντιδράσεις σε αυτές. Με απλά λόγια να μην είναι «στημένες» οι εικόνες και πόζες που αναρτούν οι χρήστες.
Οι χρήστες του BeReal πρέπει να διαθέτουν κινητά τηλέφωνα με μπροστινή αλλά και πίσω κάμερα στη συσκευή τους. Κάθε μέρα ο χρήστης της πλατφόρμας λαμβάνει απροειδοποίητες ειδοποιήσεις μέσα στην μέρα. Από την στιγμή που θα λάβει μια ειδοποίηση ο χρήστης έχει μόλις 120 δευτερόλεπτα για να τραβήξει μια φωτογραφία τόσο με την μπροστινή όσο και με την πίσω κάμερα του κινητού του τηλεφώνου έτσι ώστε να καταγράφεται αυτό που βρίσκεται μπροστά του και του προκαλεί το ενδιαφέρον για να το καταγράψει αλλά και η αντίδραση του σε αυτό που βλέπει.
Ο χρήστης δεν μπορεί να επεξεργαστεί την φωτογραφία που τράβηξε ενώ σε περίπτωση που η φωτογραφία αυτή δεν του αρέσει και τραβήξει δεύτερη οι υπόλοιποι χρήστες θα ενημερώνονται ότι έχουν γίνει περισσότερες από μια προσπάθειες καταγραφής της σκηνής. Για να δει ένας χρήστης φωτογραφίες άλλων χρηστών θα πρέπει πρώτα να δημοσιεύσει την δική του. Η πλατφόρμα αυτή δεν επιτρέπει τη χρήση emoji για σχολιασμό άλλων αναρτήσεων αλλά υπάρχει δυνατότητα να φτιάξει κάποιος χρήστης το δικό του προσωπικό emoji κάνοντας διάφορες γκριμάτσες.
Στην πλατφόρμα της Metα οι ειδοποιήσεις για καταγραφή φωτογραφιών θα ονομάζονται Candid Challenges. Τα στελέχη της Metα αναφέρουν ότι η νέα πλατφόρμα της εταιρείας δεν αποτελεί «διάδοχο» του Instagram, ούτε «αδελφάκι» του αλλά ένα… κλώνο του.
naftemporiki.gr