Θυμηδία μόνο μπορεί να προκαλέσει η κατασκευή χώρου στάθμευσης ποδηλάτων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης μπροστά από το Μέγαρο Μουσικής. Μετά από μια τετραετία απραξίας, αν όχι αφασίας, ο υφιστάμενος παραλιακός ποδηλατόδρομος βρίσκεται σε κακό χάλι, χωρίς συντήρηση, με υψηλό βαθμό επικινδυνότητας τώρα που χρησιμοποιείται και από ηλεκτρικά και μη πατίνια. Ιδίως οι πλάκες μπροστά από το Λευκό Πύργο και το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου έχουν φθαρεί τόσο πολύ που κάνουν πολύ πιθανό ένα ατύχημα. Και αντί να γίνει κάτι για να διευκολυνθεί η κίνηση των ποδηλατών στην πόλη και να ενισχυθεί το υφιστάμενο ανεπαρκές δίκτυο ποδηλατόδρομων, τοποθετήθηκαν βιαστικά κάποιες προχειροκατασκευές που βαφτίστηκαν με τον βαρύγδουπο τίτλο “park and ride χώρος στάθμευσης ποδηλάτων” για προεκλογικούς λόγους! Αλήθεια η σκέψη πίσω από αυτό είναι ότι θα παρκάρει (park) κάποιος το αυτοκίνητό του για να πάρει (ride) το ποδήλατό του που θα έχει αφήσει σε έναν αφύλακτο χώρο; Ή μήπως να παρκάρει (park) το ποδήλατό του για να επιβιβαστεί (ride) σε ένα ανύπαρκτο μέσο μαζικής μεταφοράς;
Το έργο κατασκευάστηκε στο πλαίσιο της εργολαβίας “Δημιουργία χώρων υπαίθριας στάθμευσης”, με χρηματοδότηση υπό μορφή δανείου ΕΤΕπ και μάλλον έγινε κάποια τροποποίηση της μελέτης καθώς αρχικά προβλεπόταν η κατασκευή χώρου στάθμευσης οχημάτων (96 θέσεων) στον ίδιο χώρο. Να σημειωθεί ότι ο χώρος αυτός, όπου παλιότερα υπήρχε λυόμενο σχολείο, ανήκει στην ΕΤΑΔ (κοινόχρηστος), επομένως η χωροθέτηση του πάρκινγκ ποδηλάτων είναι προσωρινή.
Και σε αυτήν τη διαμόρφωση όπως και στον παρακείμενο χώρο ελεύθερης στάθμευσης οχημάτων υπάρχει παντελής έλλειψη οποιασδήποτε μορφής φύτευσης είτε χαμηλής είτε δένδρων που θα μπορούσε να κάνει πιο φιλικές προς τον χρήστη τις συνθήκες, ειδικά κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.