Να ακουστούν ακόμα πιο δυνατά οι διεκδικήσεις του λαού, να διεκδικηθούν πραγματικές λύσεις προς όφελός του, να ενισχύσουν αποφασιστικά τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στην Περιφέρεια και τους Δήμους. Αυτό το κάλεσμα μετέφερε στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, στη διάρκεια της περιοδείας που πραγματοποίησε ο Σωτήρης Αβραμόπουλος, υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας στο αμαξοστάσιο στο Φοίνικα.
Εκεί αναφέρθηκε στα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός εξαιτίας της διαρκούς υποβάθμισης του συγκοινωνιακού έργου αλλά και στα προβλήματα των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.
Ο λαός ταλαιπωρείται καθημερινά με πολύωρες αναμονές στις στάσεις και παστώνεται σα σαρδέλα μέσα στα λεωφορεία, καθώς ο ΟΑΣΘ ενώ θα έπρεπε καθημερινά να κινεί 370 λεωφορεία, διαθέτει μόνο 280 από τα οποία κινεί με το ζόρι τα 250 λόγω έλλειψης οδηγών. Την ίδια ώρα κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός των λεωφορείων που χρησιμοποιεί με λίζινγκ, έτσι πχ ενώ πέρσι είχε 100 λεωφορεία στο στόλο του τώρα έχει μόλις 40 ενώ αυξήθηκε ο αριθμός των ενοικιαζόμενων από 200 σε 240. Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι με τα χρήματα που δίνονται για την ετήσια ενοικίαση των λεωφορείων από τον ιδιώτη επιχειρηματία, o ΟΑΣΘ θα μπορούσε να έχει επισκευάσει λεωφορεία που με μικρό κόστος μπορούν να επανακυκλοφορήσουν και φυσικά να προμηθευτεί νέα σύγχρονα.
Ο Σ. Αβραμόπουλος, ανέδειξε ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια και σήμερα η «Λαϊκή Συσπείρωση» έχει στην προτεραιότητά της το θέμα των αστικών συγκοινωνιών, σε αντίθεση με τη Διοίκηση της Περιφέρειας και τις άλλες παρατάξεις που καλλιεργούν τον εφησυχασμό. «Διεκδικούμε, είπε, άμεση ενίσχυση του ΟΑΣΘ με εκατοντάδες οδηγούς, νέα λεωφορεία, νέες γραμμές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μείωση του εισιτηρίου. Τα έχουμε στην πρώτη γραμμή και θα συνεχίσουμε να τα διεκδικούμε. Είναι αναγκαίο να προχωρήσουν, ιδιαίτερα τώρα, που ξεκινάνε τις εργασίες για το flayover, θα κλείσουν λωρίδες στην Περιφερειακή οδό και θα στείλουν μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας των οχημάτων μέσα στην πόλη. Και θα το κάνουν αυτό, ενώ δεν έχουν διορθώσει την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες και δεν έχουν φτιάξει ακόμα ούτε την κεντρική γραμμή του Μετρό».
Αναφερόμενος στην αντιπλημμυρική θωράκιση της Θεσσαλονίκης, με αφορμή την καταστροφή στη Θεσσαλία, είπε ότι «χρειάζεται να χτυπήσει κόκκινος συναγερμός», καθώς «η αντιπλημμυρική προστασία στην περιοχή μας δε βρίσκεται σε καλύτερο σημείο από τις πληγείσες περιοχές. Χαρακτηρίζεται από την απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού με διασφαλισμένη χρηματοδότηση και ένα σαφές και σύντομο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των αναγκαίων έργων, από καθυστερήσεις χρόνων ακόμα και για γνωστά και “ώριμα” έργα”. Για τα έργα μόνο για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα και με το τελευταίο masterplan, απαιτούνται 300 εκατομμύρια και δίνονται ψίχουλα».
Και αποκαλύπτοντας το κριτήριο για τις προτεραιότητες κυβέρνησης και τοπικής διοίκησης μίλησε για το πανηγύρι που στήνεται ώστε να συνεχίσουν να κερδοφορούν οι επιχειρηματικοί όμιλοι. Είπε πως «έχουν να δώσουν χρήματα για να αγοράσουν τα πανάκριβα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γιατί είναι τα μόνα που επιδοτεί και επιτρέπει η ΕΕ γιατί πρέπει να πουλήσουν οι εταιρίες. Έτσι αποφάσισαν να στείλουν στο νεκροταφείο τα παλιά οχήματα. Όμως χρήματα για την αντιπλημμυρική θωράκιση, την προστασία από τους σεισμούς, τις φωτιές, δεν δίνονται».