Ryanair: Κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τον χειμώνα

Από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου θα διεξάγει στην Αθήνα μόλις 10 από τα 29 δρομολόγιά της

STANSTED, UNITED KINGDOM - JUNE 30: Ryanair planes are parked in a stand at Stansted Airport on June 30, 2020 in Stansted, United Kingdom. Passengers travelling between the UK and some countries will no longer have to quarantine, under a new scheme to be announced by the government. The list of countries is expected to be announced later this week. (Photo by Dan Kitwood/Getty Images) (Photo by Dan Kitwood/Getty Images)

Στην απόφαση να κλείσει τη βάση της στην Αθήνατη χειμερινή σεζόν έλαβε η Ryanair.

Ειδικότερα από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία αποδεσμεύει δύο αεροσκάφη της από το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, μειώνοντας τα δρομολόγια της σε 10, από 29 που ήταν προγραμματισμένα. Κάτι που σημαίνει ότι θα μειωθεί σχεδόν στο ήμισυ η χωρητικότητα.

Η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτό σημαίνει ότι οι τέσσερις βάσεις που διέθετε στην Αθήνα το 2019 και πέρυσι έγιναν δύο, θα μηδενίσουν τη φετινή χειμερινή σεζόν.

Επίσης, η ιρλανδική εταιρεία, που έχει μερίδιο στην ελληνική αγορά περίπου στο 7% (πίσω από την Aegean 38% και τη Sky Express15%), θα διατηρήσει τη βάση της Θεσσαλονίκης και θα διεξάγει δρομολόγια προς τη συμπρφτεύυσα και από τα Χανιά και από και προς τη συμπρωτεύουσα.

Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε, όπως υποστηρίζει η Ryanair, λόγω μη ύπαρξης κινήτρων από τον ελληνικό αερομεταφορέα και τη Fraport Greece, που διαχειρίζεται κι άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, ώστε να τονώσει την επιβατική της κίνηση τη χειμερινή περίοδο. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, επιρρίπτει ευθύνες σε κυβέρνηση και “Ελευθέριος Βενιζέλος” για διατήρηση μη ανταγωνιστικών χρεώσεων.

Πρόκειται πάντως μια μια σημαντική απώλεια εσόδων για το Ελευθέριος Βενιζέλος και την ελληνική οικονομία ύψους 200 εκατ. ευρώ.

 

 

imerisia.gr

Exit mobile version