Δημιουργία χώρων στάθμευσης στο δήμο Θεσσαλονίκης ζητάει ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών Σάββας Χαλιαμπάλιας. Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό «Η Θεσσαλονίκη είναι το μέλλον», του Γιώργου Ορφανού επισημαίνει ότι πρέπει να γίνει σχεδιασμός, με χρονικό ορίζοντα τετραετίας, έτσι ώστε να αξιοποιηθεί κάθε ελεύθερος χώρος για την κατασκευή υποθαλάσσιου ή υπέργειων πάρκινγκ.
«Η έλλειψη χώρων στάθμευσης αποτελεί «αγκάθι» για τη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για ένα διαχρονικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όχι μόνο οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες, που κινούνται στο κέντρο της πόλης. Κατά την επέκταση του αστικού ιστού, εδώ και δεκαετίες, κανένας δεν είχε προβλέψει να γίνουν κάποιες υποδομές. Αν δεν κάνουμε κάτι για τη διευκόλυνση των οδηγών το πρόβλημα μοιραία θα συνεχίσει να διογκώνεται» αναφέρει ο κ. Χαλιαμπάλιας.
«Τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάστηκαν ανάλογα με την αύξηση του βιοτικού επιπέδου. Μια οικογένεια μπορεί να έχει και δύο και τρία οχήματα. Σε συνδυασμό με την απουσία ενός σοβαρού δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς, η χρήση τους είναι απαραίτητη για πολλούς. Κυκλοφοριακό κομφούζιο δεν παρατηρείται μόνο στο κέντρο αλλά σε όλη την πόλη. Πρέπει να δημιουργήσουμε πάρκινγκ παντού, σε όλες τις δημοτικές ενότητες, στοχεύοντας στην επίλυση του προβλήματος ύστερα από 3-4 χρόνια. Αν αυτός ο στόχος έμπαινε πριν 8 χρόνια σήμερα η πόλη θα ήταν τελείως διαφορετική» επισημαίνει ο γνωστός επιχειρηματίας.
Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος προτείνει: «Να αξιοποιηθούν όλοι οι ελεύθεροι, μικροί και μεγάλοι, χώροι που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη. Να δημιουργηθούν έξυπνοι χώροι στάθμευσης τύπου Καρουζέλ ή με τη χρήση αυτοματοποιημένων μηχανικών συστημάτων για την ανάπτυξη τους καθ’ ύψος. Έτσι, θα περιορίσουμε την αλόγιστη κατάληψη γης για τη στάθμευση των οχημάτων.
Θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε κι ένα υποθαλάσσιο πάρκινγκ, επεκτείνοντας την παλιά παραλία, στη λεωφόρο Νίκης, τουλάχιστον κατά 40- 50 μέτρα προς τη θάλασσα, από το λιμάνι μέχρι το Λευκό Πύργο. Με έναν αρχιτεκτονικό σχεδιασμό να γίνει μια μεγάλη ανάπλαση του χώρου, όπως στη νέα παραλία. Στην προκειμένη περίπτωση το έργο θα είναι μεγάλο και ακριβό αλλά είναι εφικτό. Πρότυπο αποτελεί το υποθαλάσσιο πάρκινγκ που κατασκευάστηκε στην Κοπεγχάγη».