«Είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε ουσιαστικά στον επαναπροσδιορισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, όταν θα αρχίσει να λειτουργεί το Μετρό», επισήμανε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Δρόσος Τσαβλής, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ταγγίρη.
Ο υπ. δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Δρόσος Τσαβλής, άσκησε δριμεία κριτική στη διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης και για το κομβικό ζήτημα της αγοράς των 49 λεωφορείων από την αδελφοποιημένη πόλη της Λειψίας. Τόνισε χαρακτηριστικά πως «ο Δήμος Θεσσαλονίκης φόρτωσε ένα πρόσθετο βαρίδιο στον ΟΑΣΘ, παραχωρώντας τα λεωφορεία της Λειψίας». Υπογράμμισε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης πρέπει να αναλάβει συντονιστικό ρόλο στην επόμενη μέρα του κυκλοφοριακού στην πόλη και όχι να αγοράζει λεωφορεία με αμφιλεγόμενες επιπτώσεις. Να προχωρήσει δηλαδή σε μια διαβούλευση –με άμεσα και υλοποιήσιμα αποτελέσματα- ανάμεσα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ώστε η λειτουργία του Μετρό το 2024 να αξιοποιηθεί πλήρως στην αποφόρτιση της πόλης.
Οι κ.κ. Τσαβλής και Ταγγίρης συζήτησαν για το ζήτημα της υποστελέχωσης του ΟΑΣΘ και για την παλαιότητα του στόλου. Μίλησαν για την κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες, μια πραγματικότητα που… διαψεύδει πολύ τη νομιμότητα. Ανέδειξαν την ανάγκη ανανέωσης του στόλου με μικρότερα αυτοκίνητα που θα μπορούν να ελιχθούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ειδικά της Άνω Πόλης, καθώς επίσης και την ανάγκη αστυνόμευσης που θα εξασφαλίσει τόσο την ομαλότητα της κυκλοφορίας όσο όμως και της στάθμευσης.
Ο κ. Τσαβλής ανέφερε και τις εξής προτάσεις από το πρόγραμμα της παράταξης «Όλοι Εμείς» που θα διευκολύνουν την κίνηση των λεωφορείων όπως είναι:
- Η τήρηση της νομιμότητας στην εφαρμογή της κανονιστικής φορτοεκφορτώσεων.
- Η εκ νέου τοποθέτηση «πασαλακίων» χωρίς να υποκύπτει ο Δήμος στις πιέσεις συμφερόντων.
- Η απομάκρυνση των εκατοντάδων εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
- Η αλλαγή του ωραρίου αποκομιδής απορριμμάτων.
- Η ίδρυση ενιαίου οργανισμού συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με ενιαίο εισιτήριο σε όλα τα ΜΜΜ.
- Η παράταση του ωραρίου των συγκοινωνιών.
- Η ίδρυση δημοτικής συγκοινωνίας με μικρά ευέλικτα λεωφορεία που θα εξυπηρετούν και την πρόσβαση τουριστών από την περιφέρεια προς το κέντρο.
- Η εφαρμογή του «δακτύλιου» για το κέντρο της πόλης.
Στη συνάντηση ανάμεσα στον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Τσαβλή με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ κ. Ταγγίρη παρευρέθηκαν και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης «Όλοι Εμείς»:
Απόστολος Ανθόπουλος, Γιώργος Γεράκης, Δημήτρης Δάφτσιος, Μαρία Δελίδου, Έλλη Θεοδωρίδου, Σοφία Καλλίνη, Δημήτρης Μητσηνάκης, Ιουλίτα Ρεκαλλίδου, Αχιλλέας Σενγιέργκης, Ιωάννα Σπανού.