Η νομοθετική πρωτοβουλία που ετοιμάζει η Κυβέρνηση και αφορά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, παρουσιάσθηκε, σήμερα, από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, κατά τη διάρκεια συζήτησης με μαθητές του Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου Περάματος.
Συντονίστρια ήταν η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζέττα Μακρή, η οποία και προλόγισε τη συζήτηση, ως αρμόδια για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Δια Βίου Μάθηση.
Προσερχόμενος στο ΕΠΑΛ, ο Πρωθυπουργός δήλωσε, χαρακτηριστικά, ότι «πολύ σύντομα θα έχουμε ψηφίσει ένα καινούριο νομοσχέδιο, το οποίο θα αποδεικνύει και στην πράξη την έμφαση που δίνουμε στην τεχνική εκπαίδευση, με την ουσιαστική αναβάθμιση των Επαγγελματικών Λυκείων, των Δημόσιων ΙΕΚ, τα οποία μετονομάζονται και ενισχύονται με θεματικούς άξονες, με καινούργιους οδηγούς κατάρτισης, κυρίως με άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να περάσουμε το μήνυμα, κυρίως στα νέα παιδιά, ότι η επαγγελματική και τεχνική εκπαίδευση και κατάρτιση δεν είναι ο φτωχός συγγενής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά ένας επαγγελματικός δρόμος ο οποίος ανοίγει εξαιρετικές προοπτικές για πολύ επικερδείς επαγγελματικές δυνατότητες».
Από την πλευρά του, ο Υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης, τόνισε ότι «στόχος είναι να δημιουργηθούν περίπου 60 δομές campus στη χώρα μας, θεματικά στοχευμένες, μέσα από τη συνύπαρξη των επαγγελματικών λυκείων, των σημερινών ΙΕΚ που μετονομάζονται σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης και των εργαστηρίων, με στόχο να μπορέσουμε πραγματικά και μέσα από 130 νέους οδηγούς κατάρτισης και μέσα από την επένδυση σε νέους εξοπλισμούς μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης να προβούμε σε μια πολύ ουσιαστική μεταρρύθμιση και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στη χώρα μας».
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον Υπουργό, ξεναγήθηκε στις αίθουσες και τα εργαστήρια του Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου, έχοντας την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις δυνατότητες του σχολείου και να συνομιλήσει με μαθητές και εκπαιδευτικούς.