Θεσσαλονίκη: Δεκάδες οδηγοί εγκατέλειψαν τα ΚΤΕΛ για να προσληφθούν στον ΟΑΣΘ

Μαζική ήταν στη Θεσσαλονίκη η φυγή οδηγών από τα ΚΤΕΛ, οι οποίοι επέλεξαν να κάνουν τα χαρτιά τους στην προκήρυξη για πρόσληψη με οκτάμηνη σύμβαση στον ΟΑΣΘ.

Το αποτέλεσμα ήταν να προκύψουν προβλήματα σε τέσσερις γραμμές, 9, 40, 42 και 43, οι οποίες εξυπηρετούν τη Λαχαναγορά, τον Εύοσμο και τα Κοιμητήρια Ευόσμου. Τη λειτουργία των συγκεκριμένων γραμμών είχε αναλάβει το ΚΤΕΛ Κιλκίς, που είχε 29 οδηγούς, αλλά έμεινε με 15. Μετά την εξέλιξη αυτή από το τέλος του 2023 αναγκάστηκε να τις εγκαταλείψει με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης να προσπαθεί να καλύψει το κενό. Όμως και από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης υπήρξαν αποχωρήσεις δεκάδων οδηγών, με αποτέλεσμα η κάλυψη να μην είναι επαρκής.

«Εμείς έχουμε περίπου 70 οδηγούς λιγότερους από τις 31 Δεκεμβρίου του 2023. Αρκετά μεγάλος αριθμός από αυτούς που έφυγαν πήγε στον ΟΑΣΘ. Παράλληλα, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκη ανέλαβε εξ ολοκλήρου να καλύψει αυτές τις τέσσερις γραμμές», είπε στη Voria.gr ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης.

 

Ο κ. Τσόλης σημείωσε ότι τα προβλήματα ήταν περιορισμένα σε μόλις τέσσερις από τις συνολικά 43 γραμμές που καλύπτει η κοινοπραξία των ΚΤΕΛ, γι’ αυτό και δεν υπήρξαν σοβαρές διαμαρτυρίες και σε κάθε περίπτωση θα αντιμετωπιστούν το επόμενο διάστημα. «Εμείς απασχολούμε περίπου 500 οδηγούς μαζί με τα άλλα ΚΤΕΛ που εκτελούν τις περιαστικές γραμμές. Είναι μεγάλος ο αριθμός των οδηγών που έφυγαν, όμως καθημερινά τον αναπληρώνουμε με νέες προσλήψεις. Θεωρώ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε αναπληρώσει αυτό που μας λείπει», ανέφερε.

Τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης εξέδωσαν και σχετική ανακοίνωση για το ζήτημα, ζητώντας την κατανόηση των επιβατών:

«Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ενημερώνει σήμερα το επιβατικό κοινό της περιοχής αρμοδιότητας του ζητώντας την κατανόησή του σχετικά με μια μικρή αναστάτωση που έχει προκύψει τις τελευταίες ημέρες σε ορισμένες λεωφορειακές γραμμές (κυρίως περιαστικές) της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης εξαιτίας επιχειρησιακών δυσκολιών του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (αιφνίδια μείωση αριθμού οδηγών χωρίς υπαιτιότητα του).

 

Ο ΟΣΕΘ δηλώνει ότι, με υπευθυνότητα και ευαισθησία αλλά και έχοντας προτεραιότητα πάντα την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της πόλης και των γύρω δημοτικών κοινοτήτων, φροντίζει να αποκαταστήσει σταδιακά μέσα στις επόμενες ημέρες οποιαδήποτε όχληση έχει δημιουργηθεί.

Ξέρουμε ότι σήμερα το επάγγελμα του επαγγελματία οδηγού είναι από αυτά που ταλανίζονται διεθνώς από μεγάλη έλλειψη εκπαιδευμένου δυναμικού. Ωστόσο, παρά τις όποιες αντικειμενικές δυσκολίες, η προσπάθεια όλων μας για βελτίωση της εξυπηρέτησης παίρνει σάρκα και οστά, αφού ο μέσος μηνιαίος όρος των κυκλοφορούντων λεωφορείων κατά τις καθημερινές ημέρες του Φεβρουαρίου παρουσιάζει αύξηση 10% περίπου συγκριτικά με το Δεκέμβριο του 2023, αφού το πλήθος των λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά προσεγγίζει τα 490 οχήματα», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ.

Exit mobile version