«Επιδρομή» αρνητών εμβολιασμού και μάσκας φαίνεται πως υπέστη το προηγούμενο διάστημα κομμωτήριο στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου, όπου σημειώθηκαν δύο πρωτοφανή περιστατικά.
Αρχικά ένας πελάτης που κατέφθασε χωρίς να κλείσει ραντεβού, όπως προβλέπεται από τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό, επέμενε να εξυπηρετηθεί χωρίς να χρησιμοποιήσει μάσκα.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, μετά από λεκτικό διαπληκτισμό με τους υπεύθυνους της επιχείρησης, προχώρησε σε μήνυση και αγωγή ύψους 10.000 ευρώ καταγγέλλοντας… βασανισμό από πλευράς του κομμωτηρίου που αρνήθηκε να τον εξυπηρετήσει χωρίς να φορά την απαραίτητη μάσκα.
Ωστόσο, τα τραγελαφικά περιστατικά δεν σταμάτησαν εκεί, αφού ένας ακόμα πελάτης που κατά τα φαινόμενα αντιτίθεται στον εμβολιασμό, ζήτησε να εξυπηρετηθεί από κομμώτρια που δεν έχει εμβολιαστεί.
Όταν ενημερώθηκε ότι δεν υπάρχει κομμώτρια που δεν έχει κάνει το εμβόλιο, ο εν λόγω πελάτης αποχώρησε.
Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι σε κουρεία και κομμωτήρια, που είναι καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, δεν είναι υποχρεωτικό να εμβολιαστούν, ωστόσο οι ανεμβολίαστοι υποχρεούνται να προσκομίζουν μία φορά την εβδομάδα αρνητικό rapid test κατά την προσέλευσή τους στην εργασίας τους. Οι δε πελάτες πρέπει να φορούν υποχρεωτικά μάσκα.
Πηγή: voria.gr