Η επιστροφή της Φόρμουλα 1 στις πίστες, μετά την παύση του κορονοϊού, έφερε και αρκετές αλλαγές στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η «εκκίνηση» έγινε στις 5 Ιουλίου με το Grand Prix Αυστρίας, ενώ ακολούθησε και 2ος αγώνας στις 12 Ιουλίου στην ίδια πίστα.
Οι διοργανωτές της F1 έπειτα από διαρκείς διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους φορείς επιβεβαίωσαν ότι δεν είναι δυνατόν το 2020 να διεξαχθούν οι αγώνες στη Βραζιλία, στις ΗΠΑ, στο Μεξικό και στον Καναδά. Όπως εξήγησαν η απόφαση οφείλεται: «στην ρευστή κατάσταση λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας, στους τοπικούς περιορισμούς και στη σημασία της διατήρησης της ασφάλειας». Μετά από αυτό, ο Πρόεδρος της Φόρμουλα 1, Τσέις Κάρεϊ, δήλωσε: «Θέλουμε να αποτίσουμε φόρο τιμής στους απίστευτους συνεργάτες μας στην Αμερική και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε μαζί τους την επόμενη σεζόν, όταν θα είναι και πάλι σε θέση να ενθουσιάσουν εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο».
Μέχρι τώρα έχουν γίνει 2 Grand Prix στην Αυστρία, 1 στη Βουδαπέστη και 1 στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας. Το καλεντάρι μέχρι στιγμής περιλαμβάνει 1 ακόμα αγώνα στην Αγγλία, 3 στην Ιταλία και από 1 σε Ισπανία, Βέλγιο, Ρωσία, Γερμανία και Πορτογαλία. Σκοπός της διοργάνωσης είναι να πραγματοποιηθούν 15-18 Grand Prix, οπότε και αναμένεται σύντομα ανακοίνωση για κάποιους επιπλέον αγώνες.
Στα 4 Grand Prix που έχουν ήδη ολοκληρωθεί, τρεις φορές έχει τερματίσει πρώτος ο Χάμιλτον και μία ο Μπότας. Ο Λιούις Χάμιλτον, των 6 Παγκόσμιων τίτλων, κυριαρχεί και φέτος, οπότε δικαιολογημένα το στοίχημα Φόρμουλα 1 της bwin τον δείχνει ξανά ως το απόλυτο φαβορί. Εάν ο Χάμιλτον σηκώσει την «κούπα» και αυτή τη σεζόν, θα φτάσει σε τίτλους τον ανεπανάληπτο Μίκαελ Σουμάχερ που βρίσκεται στην 1η θέση με 7 πρωταθλήματα.
Το ημερολόγιο της Φόρμουλα 1, έχει για τη συνέχεια αγώνες εντός ευρωπαϊκού εδάφους, με τα γκραν πρι του Αυγούστου σε Σίλβερστοουν, Ισπανία και Βέλγιο. Στον πρώτο αγώνα που έγινε στην αγγλική πίστα, νικητής στέφθηκε ο Χάμιλτον, ο οποίος πανηγύρισε τη νίκη του διπλά, καθώς κατάφερε να τερματίσει 1ος οδηγώντας στον τελευταίο γύρο με σκασμένο λάστιχο, αποδεικνύοντας έτσι για ακόμα μία φορά ότι είναι οδηγός μεγάλης κλάσης.
Φέτος, σε κάποιες πίστες ή χώρες, θα διεξαχθούν αρκετά «διπλά» Grand Prix, ώστε να μειωθούν όσο γίνεται οι μετακινήσεις και άρα το ρίσκο μετάδοσης του κορονοϊού. Επίσης, μέχρι τώρα οι αγώνες γίνονται χωρίς θεατές, κάτι που βέβαια μπορεί να αλλάξει αργότερα, εάν τα υγειονομικά πρωτόκολλα το επιτρέψουν .